به گزارش صدای شهر تیک‌تاک نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود به نام «TikTok Pro» را در کشور‌های آلمان، پرتغال و اسپانیا معرفی کرد. این نسخه از اپلیکیشن شامل برنامه خیریه‌ای جدید به نام «Sunshine Programme» است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق تعامل با محتوای خیریه، به سازمان‌های خیریه کمک کنند.

به گزارش تک کرانچ، در برنامه «Sunshine Programme»، کاربران می‌توانند با دعوت از دیگران برای پیوستن به TikTok Pro، لایک یا بازنشر محتوای خیریه، دنبال کردن حساب‌های خیریه و جست‌و‌جو درباره فعالیت‌های عام‌المنفعه، امتیازاتی تحت عنوان «آفتاب مجازی» کسب کنند. سپس این امتیازات به سازمان‌های خیریه اختصاص داده می‌شود و تیک‌تاک به نمایندگی از کاربران، مبلغی را به این نهاد‌ها اهدا می‌کند.
محتوای موجود در TikTok Pro مشابه با نسخه اصلی تیک‌تاک است و تنها تفاوت این دو نسخه در حذف قابلیت‌های پخش زنده، خرید درون‌برنامه‌ای و تبلیغات در TikTok Pro است و تیک‌تاک هدف از این اقدام را «فراهم کردن فرصتی برای کاربران در اروپا برای حمایت از سازمان‌های خیریه در کنار لذت بردن از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده» عنوان کرده است.
انتهای پیام/

Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *