به گزارش صدای شهر مدیرکل دفترمعماری سازمانی و هوشمندسازی رگولاتوری اعلام کرد: به منظور پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته به سوالات کاربران، چت‌بات هوش مصنوعی در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مهدی مظفری افزود: این چت‌بات با استفاده از الگوریتم‌ها و مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی و با هدف تسهیل در دسترسی مخاطبان پایگاه اینترنتی این سازمان به اطلاعات و افزایش کیفیت خدمات ایجاد شده است.
وی افزود: کاربران می‌توانند در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس https://www.cra.ir با کلیک کردن بر روی این چت‌بات، سوالات خود را درباره نحوه ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین مطرح کرده و پاسخشان را دریافت کنند.
انتهای پیام/
[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *