به گزارش صدای شهر مدیر اینستاگرام اعلام کرد این پلتفرم باگی را رفع کرده که باعث می‌شد بازدید استوری‌های برخی کاربران در صورت انتشار چند استوری در یک روز کاهش پیدا کند.
به گزارش انگت، آدام موسری، این مشکل باعث نارضایتی گسترده سازندگان محتوا شده بود، چرا که تصور می‌کردند انتشار مداوم استوری موجب افت دسترسی آنها می‌شود. او در ویدیویی توضیح داد: «کاربران شکایت داشتند که اگر در یک روز استوری‌های زیادی بگذارند، بازدید کمتری می‌گیرند. این اصلاً رفتاری نیست که ما در اینستاگرام قصد داشتیم.»
با رفع این مشکل، انتشار چند استوری در روز دیگر تأثیر منفی بر میزان بازدید نخواهد داشت، به‌ویژه برای اولین استوری کاربر. البته موسری تأکید کرد که این اصلاح به معنای دیده‌شدن همه استوری‌ها توسط دنبال‌کنندگان نیست.
این تغییر شاید برای کاربران عادی چندان مهم نباشد، اما برای تولیدکنندگان محتوا که به‌دنبال گسترش مخاطب و درآمدزایی در اینستاگرام هستند، اهمیت زیادی دارد. همانند یوتیوب، اینستاگرام نیز به‌طور فزاینده‌ای به بستری حرفه‌ای تبدیل شده است که هر تغییر کوچک در الگوریتم می‌تواند استراتژی محتوایی سازندگان را تحت‌تأثیر قرار دهد.
انتهای پیام/
[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *