به گزارش صدای شهر برنا – گروه علمی و فناوری: «دیتاک»، شرکت فعال در حوزه گردآوری، پایش و تحلیل کلان‌داده‌های رسانه‌های جمعی و اجتماعی، به تازگی گزارش سالانه «رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی» در سال ۱۴۰۳ را منتشر کرده است. «دیتاک»، شرکت فعال در حوزه گردآوری، پایش و تحلیل کلان‌داده‌های رسانه‌های جمعی و اجتماعی، به تازگی گزارش سالانه «رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی» در سال ۱۴۰۳ را منتشر کرده است.به گزارش همراه اول، براساس تحلیل کلان‌داده‌های موجود در این گزارش، همراه اول، به عنوان پاسخگوترین برند حاضر در دو شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام شناخته شده است.
انتهای پیام/
 
[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *