به گزارش صدای شهر شرکت مایکروسافت اعلام کرد کاربران سرویس ابری مایکروسافت Azure ممکن است به دلیل چندین مورد قطع کابل‌های فیبرنوری زیر دریا در دریای سرخ با افزایش تأخیر (latency) مواجه شوند.

به گزارش رویترز، این شرکت در به‌روزرسانی وضعیت سیستم Azure گفت: «کاربران ممکن است در مسیر‌های ترافیکی که از خاورمیانه عبور می‌کنند، اختلال در سرویس را تجربه کنند. انتظار داریم در برخی از ترافیک‌هایی که قبلاً از خاورمیانه عبور می‌کردند، تأخیر بیشتری ایجاد شود. ترافیک شبکه‌ای که از خاورمیانه عبور نمی‌کند تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. ما همچنان به‌صورت روزانه یا زودتر در صورت تغییر شرایط، به‌روزرسانی ارائه خواهیم داد.»
به دنبال این اختلال، مایکروسافت که دومین ارائه‌دهنده بزرگ سرویس‌های ابری جهان پس از آمازون AWS محسوب می‌شود، ترافیک Azure را از مسیر‌های جایگزین هدایت کرده و در نتیجه جریان کلی شبکه قطع نشده است.
انتهای پیام/
[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *